Якщо ви хочете оцінити загальний рівень зацікавленості в класі, просто спостерігайте за учнями на задніх лавашах. Якщо вони замкнені, значить, відбувається щось хороше — як-от на цьогорічному фестивалі формування металу в Бейлі .
Триденний фестиваль, що залучив студентів навіть з Айдахо та Флориди до заводу Baileigh у Манітовоку, штат Вісконсин, дав учасникам можливість навчитися (і потренуватися) розтягувати та стискати метал на вальцювальних роликах, силових молотах, шліфувальних молотах та англійських колесах компанії, серед інших машин. Сьогодні серед інструкторів були ветеран галузі Кріс Руш, винахідник багатьох машин, представлених на фестивалі; Майк Вагнер, давній металообробник і власник компанії Cornfield Customs у Мілфорді, штат Огайо; та Нік Кологеро, експерт з кастомних мотоциклів та формування металу з Catskill Mountain Customs в Олівбриджі, штат Нью-Йорк.
Шейн Хендерсон, який допоміг започаткувати заняття, що стали фестивалем Metal Shaping Fest приблизно у 2012 році, розповів, що компанія колись пропонувала день навчання з Рушем кожному, хто купував новий MH-19, популярний силовий молот Baileigh, винайдений Рушем. З того часу захід і розпочався.
«Отже, люди почали купувати силові молотки і прилітали до Вісконсина», – згадував Хендерсон. «Кріс проводив з ними день. Потім інший хлопець купував силовий молот і проводив день з Крісом. Після чотирьох чи п’яти таких покупок Кріс казав: «Ого, ого, ого. Я надто зайнятий, щоб проводити цілий день з кимось щоразу, коли ти продаєш силовий молот. Чому б нам просто не продати купу силових молотів і не створити список?»
«Ці лампочки почали спалахувати, і ми подумали: «Чому б нам просто не створити власну мережу фахівців з обробки металу? Чому б нам просто не зайнятися своєю справою та не провести курси з обробки металу?» Тож я організував перший курс з обробки металу Baileigh на виробничому об’єкті Baileigh у місті Ту-Ріверс, штат Вісконсин. Люди прилітали та приїжджали з усієї країни».
Той перший захід зібрав близько 30 студентів і був безкоштовним. Сьогодні деякі з 31 учасника (які заплатили по 1000 доларів кожен) були аматорами, зацікавленими дізнатися більше про цю справу. Інші, як-от Джо Баун, були професіоналами, які прагнули вдосконалити навички, які вони могли б одразу використовувати у своїх майстернях.
«Я дещо навчився працювати з валиком для різання бортів та шліфувальним молотком», — сказав Баун, виробник з Віоли, штат Айдахо, який працює в майстерні з виготовлення шасі для хот-родів на замовлення. «Це все дуже цікаво… навчитися використовувати англійське колесо та подібні речі, щоб отримати гарну велику ванну [конструкцію шасі] для автомобіля».
Англійські колеса — ці прості, повсюдні машини, які розтягують листовий метал шляхом ручного проштовхування та протягування між нерухомим верхнім валком та нижнім валком під тиском — дали незліченній кількості фанатів металу перший досвід формування металу. Один з них — Колоджеро, який заснував свою компанію у 2005 році і сьогодні навчає студентів формувати деталі на MH-19.
Після знайомства з Вагнером багато років тому та використання його MH-19, Колоджеро захопився тим, на що здатний цей силовий молот. Потім, через дилера, він знайшов і купив для себе один з оригінальних прототипів MH-19 Руша.
«У той час я все ще був англійським фанатом коліс, а потім я використав силовий молоток Майка і подумав: «Знаєш що? Можливо, це саме те, що мені потрібно».
Людина формує шматок металу.
Інструктор Нік Кологеро терпляче забиває те, що було плоским шматком металу, надаючи йому вигнуту форму під час демонстрації.
Це закріпило зв'язок Колоджеро з Бейлі та фестивалем формування металу. Сьогодні він мав змогу показати місцевим жителям, таким як Джейсон Шнайдер та його 16-річна донька Шелбі, як терпляче перетворювати плоский шматок металу на гладкий, вигнутий витвір функціонального мистецтва.
«Я завжди хотів погратися з такими інструментами», — сказав Шнайдер, інженер із сусіднього міста Сент-Назіанз, штат Вісконсин. «Мій тато був гонщиком на бездоріжжя, і це те, чим я завжди хотів займатися. А [Шелбі] все ще намагається зрозуміти, чим вона хоче займатися, і я подумав, що це буде чудова можливість для батька та доньки».
І батько, і донька вважали, що ціна за вступ варта освіти, яку вони отримували.
«Я думаю, що це круто», — сказав Шелбі. «Це дорогі машини, і робота з ними варта часу та грошей. Я завжди хотів мати практичний досвід. Я все ще шукаю, чим хочу займатися, і я розглядаю речі типу металообробки».
Latest Comments