Ціна по запиту
Підшипник 10979/1000 є важливим компонентом для багатьох механізмів, адже він забезпечує плавний рух та знижує тертя між рухомими частинами. Цей підшипник відноситься до категорії роликових конічних дворядних радіально-упорних виробів, які призначені для сприйняття комбінованого навантаження, включаючи як радіальне, так і осьове навантаження. Завдяки своїй конічній формі роликів, підшипник здатний витримувати великі навантаження, що робить його ідеальним для використання в умовах високої механічної напруги. Конструкція підшипника передбачає однодядний тип з кутом контакту β, що варіюється від 10 до 18 градусів. Це дозволяє йому ефективно сприймати радіальне навантаження та одностороннє осьове навантаження. Для забезпечення стабільності в системі часто застосовують пару таких підшипників, встановлених у дзеркальному відображенні, що дозволяє досягти оптимального результату при радіальному навантаженні. Однією з ключових особливостей є роз'ємність підшипників, що значно спрощує процес їх монтажу та демонтажу, а також регулювання зазорів. Це особливо важливо для обслуговування та ремонту механізмів, де швидкість і легкість доступу до компонентів грають вирішальну роль. Сепаратори, що використовуються в цих підшипниках, зазвичай виготовляються зі штампованої сталі, що забезпечує їхню довговічність. У випадку з великогабаритними підшипниками, застосовуються потужні сепаратори, що ще більше підвищує надійність та термін служби виробу. Підшипник 10979/1000 має широкий спектр застосування. Він ідеально підходить для використання в циліндричних редукторах середніх і великих потужностей, конічних та черв'якових редукторах, а також у коробках передач. Також його можна зустріти у шпинделях металорізальних верстатів, колесах автомобілів, кранів, вагонеток та літаків, а також у катках гусеничних тракторів. Задні мости автомобілів і тракторів також можуть бути оснащені цими підшипниками, що свідчить про їхню універсальність і надійність.Підшипник 10979/1000.
Опис та особливості
Переваги та застосування