Ціна по запиту
Підшипник 46309К - це кульковий радіально-упорний однорядний нероз'ємний елемент, який має спеціальний зріз на внутрішньому кільці. Це дозволяє закладати більше кульок одного діаметра, що підвищує його вантажопідйомність. Підшипники призначені для сприйняття комбінованого навантаження, яке включає як радіальне, так і осьове. Кут контакту α=26º забезпечує оптимальне розподілення навантаження, що робить їх ідеальними для використання в складних механізмах. Осьова вантажопідйомність підшипників залежить від кута контакту β, що визначає ефективність передачі навантаження. Важливо зазначити, що ці елементи можуть сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку. Тому для фіксації валу в обидві сторони рекомендується встановлювати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори підшипників виготовляються з штампованих або масивних кольорових металів, а також поліамідних смол. У високошвидкісних механізмах, таких як шпинделі шліфувальних верстатів, зазвичай використовуються підшипники з масивними сепараторами, що базуються на зовнішньому кільці, що забезпечує їхню надійність і довговічність. Підшипники 46309К мають ряд переваг, які роблять їх незамінними у багатьох галузях. Вони забезпечують високу точність, надійність та тривалий термін служби. Завдяки своїй конструкції, ці підшипники здатні витримувати значні навантаження та працювати в умовах високих швидкостей. Їх використовують у різноманітних механізмах, таких як черв'ячні редуктори, шпинделі шліфувальних верстатів, а також у високоточних машинах. Завдяки своїм характеристикам, підшипники 46309К знайшли широке застосування в автомобільній промисловості, машинобудуванні та інших сферах, де необхідна висока продуктивність та надійність. Вони ідеально підходять для використання в швидкохідних та високоточних механізмах, що підвищує їхню популярність серед професіоналів.Підшипник 46309К.
Опис та особливості
Переваги та застосування