Ціна по запиту
Підшипник 36102К6 — це кульковий радіально-упорний однорядний елемент, який має нероз'ємну конструкцію. Його особливістю є наявність скосу на зовнішньому кільці, що забезпечує кут контакту α=15º (виконання 36000K6). Цей підшипник призначений для сприйняття комбінованого навантаження, яке складається з радіального та осьового компонентів. Осьова вантажопідйомність залежить від кута контакту β, що визначає, як навантаження передається через кульки до доріжки кочення. Однією з переваг цієї конструкції є можливість закладати більше кульок однакового діаметра завдяки зрізу на одному з кілець. Однак, при дії радіального навантаження, виникає осьова складова, що вимагає врахування при проектуванні механізмів. Важливо зазначити, що підшипники можуть сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку, тому для фіксації валу в обидві сторони необхідно використовувати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори підшипників 36102К6 виготовляються зі штампованих або масивних кольорових металів, а також поліамідних смол. У високошвидкісних механізмах зазвичай використовуються підшипники з масивними сепараторами, які базуються на зовнішньому кільці, забезпечуючи надійну роботу навіть при великих швидкостях. Підшипники 36102К6 кулькові радіально-упорні однорядні мають широкий спектр застосування. Вони використовуються в різних механізмах, включаючи шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори та інші швидкохідні та високоточні вузли. Завдяки своїй конструкції, ці підшипники забезпечують високу точність і надійність, що робить їх ідеальними для використання в промисловості та машинобудуванні. Крім того, їхня здатність до сприйняття комбінованих навантажень робить їх універсальними для різних застосувань, де необхідно забезпечити стабільність і ефективність роботи механізмів. Це робить підшипники 36102К6 незамінними у багатьох галузях, включаючи автомобільну, авіаційну, а також в сфері виробництва обладнання.Підшипник 36102К6.
Опис та особливості
Переваги та застосування