Ціна по запиту
Підшипник 36103К6 є кульковим радіально-упорним однорядним нероз'ємним елементом, який має специфічний зріз на зовнішньому кільці. Це дозволяє збільшити кількість кульок того ж діаметра, що підвищує його вантажопідйомність. Конструкція підшипника передбачає кут контакту α=15º, що забезпечує ефективне сприйняття комбінованого навантаження – як радіального, так і осьового. Осьова вантажопідйомність безпосередньо залежить від кута контакту β, що визначає взаємодію між кульками та доріжкою кочення. Цей тип підшипників має унікальну конструкцію, завдяки якій навантаження передається під кутом, що дозволяє зменшити тертя та підвищити ефективність роботи. Важливо зазначити, що підшипники 36103К6 можуть сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку, тому для фіксації валу в обидві сторони рекомендується використовувати два різноспрямовані підшипники. Сепаратори підшипників виготовляються з різних матеріалів, таких як кольорові метали або поліамідні смоли. У випадках, коли потрібно забезпечити високу швидкість обертання, доцільно використовувати моделі з масивними сепараторами, які базуються по зовнішньому кільцю. Це дозволяє підвищити надійність та довговічність роботи підшипника. Підшипники 36103К6 мають широкий спектр застосування у різних механізмах, де необхідно сприймати радіальні та осьові навантаження. Вони ідеально підходять для швидкохідних та високоточних вузлів, таких як шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори, а також у різних промислових машинах, де потрібна висока точність та надійність. Завдяки своїй конструкції, ці підшипники забезпечують тривалий термін служби та зменшують потребу в частих ремонтах. Використання підшипників 36103К6 у виробництві та промисловості дозволяє досягти високої ефективності та продуктивності, що робить їх незамінними в багатьох галузях, включаючи машинобудування, автомобілебудування та електроніку.Підшипник 36103К6.
Опис та особливості
Переваги та застосування