Ціна по запиту
Підшипник 36134К6 є кульковим радіально-упорним однорядним нероз'ємним елементом, який має скос на зовнішньому кільці з кутом контакту α=15º. Цей тип підшипника призначений для сприйняття комбінованого навантаження, яке включає як радіальні, так і осьові компоненти. Осьова вантажопідйомність підшипників залежить від кута контакту β, що визначає ефективність передачі навантаження між кульками та доріжкою кочення. Конструкція підшипника передбачає, що на одному з кілець виконаний зріз, що дозволяє розміщувати більше кульок однакового діаметра. Це підвищує його вантажопідйомність, але водночас створює осьову складову при дії радіального навантаження. Важливо пам'ятати, що дані підшипники можуть сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку, тому для фіксації валу в обидві сторони рекомендується використовувати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори, які використовуються в цих підшипниках, можуть бути виготовлені зі штампованих або масивних кольорових металів, а також поліамідних смол. У високошвидкісних механізмах зазвичай встановлюють підшипники з масивними сепараторами, які базуються на зовнішньому кільці, що забезпечує їх надійність та довговічність. Підшипники 36134К6 широко використовуються в різних механізмах та вузлах, оскільки вони здатні витримувати значні навантаження та забезпечувати високу точність роботи. Завдяки своїй конструкції, ці підшипники ідеально підходять для застосування в швидкохідних та високоточних механізмах, таких як шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори та інші складні системи. Окрім цього, їх можна використовувати в різних галузях промисловості, де потрібна висока надійність та точність. Вони забезпечують стабільну роботу обладнання, зменшуючи ризик поломок та збоїв у виробничих процесах. Таким чином, підшипники 36134К6 є важливим елементом для забезпечення ефективної роботи сучасних технологій.Підшипник 36134К6.
Опис та особливості
Переваги та застосування