Ціна по запиту
Підшипник 36203К6 є кульковим радіально-упорним однорядним елементом, який відрізняється своєю конструкцією та функціональністю. Він має скос на зовнішньому кільці з кутом контакту α=15º, що дозволяє йому сприймати комбіноване навантаження: радіальне та осьове. Ця особливість робить його ідеальним для використання в механізмах, що працюють під значними навантаженнями. Осьова вантажопідйомність підшипників залежить від кута контакту β, який визначає взаємодію між кульками та доріжкою кочення. У порівнянні з традиційними кульковими радіальними підшипниками, в конструкції 36203К6 передбачено зріз на одному з кілець, що дозволяє закладати більше кульок однакового діаметра. Це забезпечує підвищену жорсткість та надійність підшипника. Важливо зазначити, що підшипники можуть сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку. Тому для фіксації валу в обидві сторони рекомендується використовувати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори, які використовуються в цих підшипниках, можуть бути виготовлені зі штампованих або масивних кольорових металів, а також із поліамідних смол. У швидкохідних вузлах зазвичай встановлюють підшипники з масивними сепараторами, що базуються по зовнішньому кільцю. Підшипники 36203К6 знайшли своє застосування в різних галузях промисловості, завдяки своїй універсальності та надійності. Вони ідеально підходять для використання в швидкохідних та високоточних механізмах, таких як шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори та інші складні системи. Завдяки своїй конструкції, вони здатні ефективно сприймати як радіальне, так і осьове навантаження, що робить їх незамінними в багатьох випадках. Крім того, їх можна використовувати в автомобільній промисловості, машинобудуванні, а також у побутовій техніці. Висока якість виготовлення та надійність в експлуатації дозволяють зменшити витрати на обслуговування та збільшити термін служби обладнання.Підшипник 36203К6.
Опис та особливості
Переваги та застосування