Ціна по запиту
Підшипник 36206К6 є кульковим радіально-упорним однорядним нероз'ємним підшипником, що має специфічний зріз на зовнішньому кільці. Цей елемент конструкції дозволяє закладати більше кульок однакового діаметра, що підвищує його вантажопідйомність. Підшипники призначені для сприйняття комбінованого навантаження, яке складається з радіального та осьового. Кут контакту α=15º забезпечує оптимальну передачу навантаження, що робить їх ідеальними для використання в механізмах, де важливі точність і надійність. Осьова вантажопідйомність підшипників залежить від кута контакту β, що визначає, як навантаження передається між кульками та доріжкою кочення. У конструкції підшипника є особливості, які дозволяють зменшити тертя та підвищити ефективність роботи в умовах високих швидкостей. Ці підшипники використовуються в різних промислових сферах, зокрема в швидкохідних та високоточних механізмах, таких як шпинделі шліфувальних верстатів та черв'ячні редуктори. Вони здатні витримувати значні радіальні та осьові навантаження, що робить їх ідеальними для застосування в умовах, де потрібна висока надійність і точність. Для фіксації валу в обидва боки рекомендується встановлювати два різноспрямовані однорядні підшипники, що забезпечить стабільність роботи механізму. Сепаратори підшипників можуть бути виконані з різних матеріалів, таких як кольорові метали або поліамідні смоли. У високошвидкісних вузлах зазвичай використовують підшипники з масивними сепараторами, які розташовані по зовнішньому кільцю, що забезпечує додаткову міцність та стабільність роботи. Підшипники 36206К6 кулькові радіально-упорні однорядні застосовуються у різних вузлах та механізмах, у тому числі швидкохідних та високоточних, для сприйняття радіального та осьового навантаження (шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори та інші).Підшипник 36206К6.
Опис та особливості
Переваги та застосування
Області застосування