Ціна по запиту
Кулькові радіальні однорядні підшипники 50407 ГОСТ 6407 N ІSO з канавкою на зовнішньому кільці ГОСТ 3189 набули найбільшого поширення в машинобудуванні. Вони відрізняються простотою конструкції, мають невисоку вартість, можуть сприймати радіальну та значні осьові навантаження. Ці підшипники можуть працювати при суто осьовому навантаженні – до 50 % статичної вантажопідйомності. Задовільно працюють при перекосі кілець на кут трохи більше 3°, а збільшеному радіальному зазорі – до 10°. Однак перекоси погіршують роботу підшипника 50407 ГОСТ 6407 N ІSO, викликають вібрацію та знижують ресурс його роботи. Цей тип підшипників широко використовується в різних галузях промисловості, зокрема в машинобудуванні, автомобілебудуванні та в конвеєрних системах. Області застосування включають жорсткі двохопорні вали, прогин яких під дією зовнішніх сил не викликає надмірного кутового обертання осі валу щодо осі отвору. Вали з відстанями між оправами L<10d, де d - діаметр валу, використовуються в коробках передач верстатів, передачах автомобілів і тракторів, редукторах, електродвигунах малої та середньої потужності, роликах конвеєрів та різних механізмах з високою частотою обертання. Сепаратори кулькових радіальних підшипників штампують із тонколистової сталі, а в деяких випадках - з латуні. Широко застосовують корончаті сепаратори із поліамідних смол. І ті, й інші сепаратори зазвичай базуються на тілах кочення, що забезпечує їхню надійність та довговічність. Великогабаритні підшипники, а також призначені для роботи при високих частотах обертання, мають масивні сепаратори, базування яких проводиться по бортах зовнішніх кілець. Як матеріал у цьому випадку використовують пластмаси, бронзи, латуні, алюмінієві сплави та інші сучасні матеріали, що підвищують їхню ефективність.Підшипник 50407 ГОСТ 6407 N ІSO.
Опис та особливості
Переваги та застосування
Сепаратори кулькових радіальних підшипників
Великогабаритні підшипники