Ціна по запиту
Підшипники 446103 кулькові радіально-упорні здвоєні, зовнішні кільця яких звернені один до одного різними торцями, призначені для сприйняття комбінованого навантаження: радіального та осьового. Ці підшипники мають кут контакту α=26º, що забезпечує оптимальну роботу в умовах змішаного навантаження. Осьова вантажопідйомність підшипників 446103 прямо залежить від кута контакту β, який визначає ефективність передачі навантаження. У конструкції підшипників передбачено зріз на одному з кілець, що дозволяє розмістити більше кульок одного діаметра, порівняно зі звичайними кульковими радіальними підшипниками. Це підвищує їхню механічну міцність, але також призводить до виникнення осьової складової при дії радіального навантаження. Важливо зазначити, що такі підшипники можуть сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку, тому для фіксації валу в обидві сторони рекомендується використовувати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори підшипників 446103 виготовляються з штампованих або масивних кольорових металів, а також поліамідних смол. У високошвидкісних механізмах рекомендується встановлювати підшипники з масивними сепараторами, що базуються по зовнішньому кільцю, для забезпечення максимальної стабільності та надійності роботи. Підшипники 446103 знаходять широке застосування в різних галузях промисловості, включаючи автомобілебудування, машинобудування та верстатобудування. Вони використовуються у швидкохідних та високоточних механізмах, таких як шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори, а також в інших вузлах, де необхідно сприймати як радіальні, так і осьові навантаження. Завдяки своїй конструкції та матеріалам, ці підшипники забезпечують високу продуктивність та тривалий термін служби, що робить їх ідеальним вибором для сучасних технологічних рішень.Підшипник 446103.
Опис та особливості
Переваги та застосування