Ціна по запиту
Підшипник 446107 - це кульковий радіально-упорний здвоєний елемент, який має унікальну конструкцію. Зовнішні кільця підшипника спрямовані один до одного різними торцями, що забезпечує високу міцність та надійність. Кут контакту α=26º дозволяє цьому підшипнику сприймати комбіновані навантаження: як радіальні, так і осьові. Осьова вантажопідйомність підшипника залежить від кута контакту β, що визначає ефективність роботи підшипника в умовах різних навантажень. Ця конструкція має ще одну перевагу: на одному з кілець виконаний зріз, який дозволяє закладати більше кульок того ж діаметра. Це збільшує загальну вантажопідйомність, проте важливо враховувати, що навантаження передається під кутом, що формує осьову складову при дії радіального навантаження. Завдяки своїй конструкції, підшипники 446107 можуть сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку. Для фіксації валу в обидва боки, необхідно використовувати два різноспрямовані однорядні підшипники, що забезпечує стабільність та надійність системи. Сепаратори в цих підшипниках виготовляються з штампованих або масивних кольорових металів, а також поліамідних смол. У високошвидкісних механізмах зазвичай використовують підшипники з масивними сепараторами, що базуються по зовнішньому кільцю, що забезпечує кращу стабільність та зносостійкість. Підшипники 446107 кулькові радіально-упорні однорядні застосовуються у багатьох галузях, включаючи промисловість, автомобілебудування та машинобудування. Вони ідеально підходять для швидкохідних та високоточних механізмів, таких як шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори та інші складні механізми, які потребують надійного сприйняття радіального та осьового навантаження. Завдяки своїм характеристикам, підшипники 446107 забезпечують тривалий термін служби, зменшують вібрацію та шум під час роботи, що робить їх незамінними в сучасних технологічних процесах. Вибір цього підшипника гарантує високу продуктивність та ефективність роботи обладнання.Підшипник 446107.
Опис та особливості
Переваги та застосування