Ціна по запиту
Підшипник 446202 – це кульковий радіально-упорний здвоєний елемент, який має унікальну конструкцію, що дозволяє йому ефективно сприймати комбіновані навантаження. Зовнішні кільця підшипника звернені один до одного різними торцями, що забезпечує оптимальний контакт і підвищує надійність роботи. Кут контакту α=26º є важливим параметром, оскільки він визначає, як підшипник справляється з радіальними та осьовими навантаженнями. Осьова вантажопідйомність даного елемента залежить від кута контакту β, що впливає на розподіл навантаження між кульками та доріжками кочення. Завдяки спеціальному зрізу на одному з кілець, підшипник може вміщувати більше кульок одного діаметра, що підвищує його продуктивність. Проте, важливо враховувати, що навантаження передається під певним кутом, що може створювати осьову складову. Ці підшипники здатні сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку, тому для фіксації валу в обидві сторони рекомендується використовувати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори, які використовуються в конструкції, можуть бути виготовлені з штампованих матеріалів або масивних кольорових металів, а також з поліамідних смол. Високошвидкісні вузли зазвичай оснащуються підшипниками з масивними сепараторами, що базуються на зовнішньому кільці. Підшипники 446202 кулькові радіально-упорні однорядні є незамінними елементами в різних механізмах, де потрібна висока точність і надійність. Вони широко використовуються в шпинделях шліфувальних верстатів, черв'ячних редукторах та інших швидкохідних вузлах. Завдяки своїй конструкції, ці підшипники здатні витримувати значні навантаження, що робить їх ідеальними для промислових застосувань. Крім того, їх можна використовувати в автомобільній промисловості, а також у побутовій техніці, де важливі точність і довговічність. Завдяки своїм характеристикам, підшипники 446202 забезпечують стабільну роботу механізмів, зменшуючи тертя і знос, що в свою чергу подовжує термін служби обладнання.Підшипник 446202.
Опис та особливості
Переваги та застосування