Ціна по запиту
Підшипники 446317 кулькові радіально-упорні здвоєні, які мають унікальну конструкцію, що дозволяє їм ефективно сприймати комбіновані навантаження. Зовнішні кільця підшипників звернені один до одного різними торцями, що забезпечує стабільність та надійність у роботі. Кут контакту α=26º є оптимальним для зменшення тертя та підвищення продуктивності. Цей тип підшипників ідеально підходить для застосування в умовах, коли необхідно сприймати як радіальні, так і осьові навантаження. Осьова вантажопідйомність підшипників залежить від кута контакту β, що визначає ефективність передачі навантаження. У конструкції підшипника на одному з кілець виконаний зріз, завдяки чому вдається закладати більше кульок одного діаметра, що підвищує загальну міцність. Однак важливо зазначити, що навантаження передається під кутом, що може створювати осьову складову при дії радіального навантаження. Ці підшипники здатні сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку, тому для забезпечення фіксації валу в обидві сторони рекомендується використовувати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори, що використовуються в підшипниках 446317, можуть бути виготовлені з штампованих або масивних кольорових металів, а також з поліамідних смол. У високошвидкісних механізмах зазвичай встановлюють підшипники з масивними сепараторами, які базуються по зовнішньому кільцю. Підшипники 446317 мають безліч переваг, серед яких висока надійність, довговічність та здатність працювати в умовах підвищених навантажень. Вони використовуються в різних галузях, зокрема в машинобудуванні, автомобілебудуванні та металообробці. Цей тип підшипників знайшов своє застосування в шпинделях шліфувальних верстатів, черв'ячних редукторах та інших механізмах, де потрібна висока точність та стабільність роботи. Завдяки своїй конструкції та матеріалам, підшипники 446317 забезпечують ефективну роботу навіть у складних умовах експлуатації, що робить їх незамінними в сучасному виробництві.Підшипник 446317.
Опис та особливості
Переваги та застосування