Ціна по запиту
Підшипник 236214 є кульковим радіально-упорним здвоєним підшипником, що має особливу конструкцію, яка дозволяє йому сприймати комбіновані навантаження. Зовнішні кільця підшипника розташовані один до одного широкими торцями, що забезпечує стійкість та надійність у роботі. Кут контакту α, який становить 12º, грає важливу роль у визначенні осьової вантажопідйомності, оскільки він впливає на розподіл навантаження між кульками та доріжками кочення. Цей тип підшипника має унікальну конструкцію, де на одному з кілець виконаний зріз, що дозволяє закладати більше кульок того ж діаметра. Це значно підвищує його вантажопідйомність, проте слід пам'ятати, що навантаження передається під кутом, що створює осьову складову при дії радіального навантаження. Підшипники 236214 можуть сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку, тому для фіксації валу в обидва боки рекомендується використовувати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори, які використовуються в цих підшипниках, можуть бути виготовлені з штампованих або масивних кольорових металів, а також поліамідних смол, що забезпечує їхню довговічність та надійність. Ці підшипники мають ряд переваг, які роблять їх незамінними в багатьох галузях. Вони забезпечують високу точність та стабільність роботи навіть у швидкохідних механізмах, таких як шпинделі шліфувальних верстатів і черв'ячні редуктори. Завдяки своїй конструкції, підшипники 236214 здатні витримувати значні навантаження, що робить їх ідеальними для використання в умовах високих швидкостей та точності. Області застосування включають не лише промисловість, але й автомобільну галузь, машинобудування, а також різноманітні механізми, де потрібна висока надійність та ефективність. Завдяки своїй універсальності, підшипники 236214 можуть використовуватися в різних сферах, де важливо забезпечити безперебійну роботу обладнання.Підшипник 236214.
Опис та особливості
Переваги та застосування