Ціна по запиту
Підшипник 346107 є кульковим радіально-упорним здвоєним елементом, що має унікальну конструкцію з зовнішніми кільцями, які звернені один до одного вузькими торцями. Цей підшипник розроблений для сприйняття комбінованого навантаження, яке включає як радіальне, так і осьове. Кут контакту α=26º забезпечує оптимальну передачу навантаження, що робить його ідеальним вибором для різноманітних механізмів. Осьова вантажопідйомність підшипника залежить від кута контакту β, що є ключовим параметром для його ефективної роботи. Цей кут визначає, як навантаження розподіляється між кульками та доріжкою кочення. Особливістю конструкції є наявність зрізу на одному з кілець, що дозволяє розміщувати більше кульок одного діаметра, що підвищує його вантажопідйомність. Однак, важливо пам'ятати, що підшипники можуть сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку, тому для фіксації валу в обидві сторони необхідно використовувати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори цих підшипників виготовляються з штампованих або масивних кольорових металів, а також поліамідних смол. У високошвидкісних механізмах зазвичай використовуються підшипники з масивними сепараторами, що забезпечують стабільну роботу та довговічність. Підшипники 346107 активно використовуються в різних галузях, завдяки своїй здатності витримувати значні навантаження. Вони ідеально підходять для шпинделів шліфувальних верстатів, черв'ячних редукторів та інших механізмів, де потрібна висока точність і надійність. Ці елементи забезпечують стабільну роботу навіть у складних умовах, що робить їх незамінними для промислового обладнання. Завдяки своїй конструкції, підшипники 346107 можуть використовуватися в швидкохідних та високоточних механізмах, де важливо не тільки сприйняття навантаження, а й зниження тертя. Це дозволяє знизити енергетичні витрати та підвищити загальну ефективність роботи обладнання.Підшипник 346107.
Опис та особливості
Переваги та застосування